طراحی سایت

ساخت وبلاگ

طراحی سایت بیمه آتش سوزی

 

در شروع مقاله جای دارد از تمامی شهدای آتش نشان مخصوصا شهید حادثه اختمان پلاسکو یاد کنیم امیدواریم روحشان قرین رحت الهی قرار گیرد در بیمه ی آتش سوزی ساختمان و کلیه لوازم موجود در آن در مقابل صاعقه و آتش بیمه می شود خسارت های ناشی از آتش سوزی و هزینه های پیشگیری از توسعه آتش نیز از طریق همین بیمه نامه قابل جبران خواهد بود همچنین خسارت های ناشی از سیل و طوفان و زلزله و ... نیز از طریق پوشش های اضافی این بیمه قابل جبران است این نوع بیمه به سه زیر شاخه ی اماکن مسکونی، امکان اداری و تجاری و امکان صنعتی تقسیم می شود.
ایجاد تجارت آنلاین به کمک طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت بیمه ضرورتی برای شرکت ها

امروزه در عصری زندگی می کنیم که تمام انسانها به نوعی با اینترنت و فضای مجازی در ارتباط هستند اینترنت جدا از جنبه های سرگرمی و تفریحی، محلی برای رونق کسب و کار نیز فراهم می آورد تا مالکان آنها بتواند خود را به مشتریان معرفی کنند این نیاز برای شرکت های بیمه ای بیش از پیش مشهود است و به چشم می آید امروزه اکثر افراد به نوعی با بیمه سرکار دارند چه بهتر که بتوانند خدمات بیمه ای خود را به صورت آنلاین دریافت کنند یکی از مسائل مهم امروز وقت و هزینه است طراحی وب سایت بیمه به شما کمک می کند تا خدمات را به صورت آنلاین ارائه دهید و مشتری را راضی روانه کنید.

طراحی سایت

مهم ترین امکانات طراحی سایت بیمه آتش سوزی به شرح زیر می باشد:

آیا طراحی سایت برای فروش و بازاریابی بیمه لازم است ؟
صنعت بیمه یکی از پررقابت ترین صنایع جهان است در این فضای رقابتی داشتن طراحی سایت بیمه اعتبار نمایندگی شما را دو چندان می کند طراحی سایت بیمه یک پیشنیاز اساسی برای بازاریابی اینترنتی ست
ویژگی های طراحی سایت بیمه چیست ؟
ظاهر جذاب و حرفه ای متناسب با طراحی سایت بیمه امکان معرفی نمایندگی ها و شعب بیمه معرفی کامل خدماتی که به مشتریان ارائه می شود امکان پرسش و پاسخ کاربران قراردادن آخرین اخبار و اطلاعیه های بیمه مدیریت اعضا و ایجاد دسترسی برای کاربران امکان قراردادن محتوای مولتی مدیا در سایت
موارد فنی طراحی سایت بیمه چیست ؟
در شرکت طراحی سایت رعایت یک سری اصول و قواعد فنی ضروری است این کار باعث بهینه سازی سایت شما می شود و اگر کسی به موضوع بیمه علاقه مند باشد با سرچ می تواند سایت شما را پیدا کند عامل مهم دیگر طراحی ریسپانسیو است تا محتوای طراحی سایت شما با اندازه تلفن هوشمند کاربر هماهنگ شود

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش

 

طراحی سایت...
ما را در سایت طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیموترش webdesign-npco بازدید : 208 تاريخ : پنجشنبه 18 مهر 1398 ساعت: 15:33

 
 
طراحی سایت

طراحی سایت

اهمیت طراحی سایت بیمه ، طراحی سایت بیمه ای راهکاری ست که به منظور ارائه خدمات بیشتر و بهتر و جذب مشتریان آنلاین به دفاتر بیمه ای انجام می شود در واقع به منظور ارائه ی خدمات گسترده و با ساختاری از پیش تعیین شده و به منظور سهولت استفاده از سایت توسط کاربران اقدام به طراحی سایت می کنیم در طراحی سایت های بیمه ای باید یک ساختار ساده ی قابل فهم به مشتریان ارائه شود زیرا از همه اقشار جامعه به سایت بیمه مراجعه می شود

 

طراحی سایت برای دفتر بیمه

طراحی وب سایت بیمه ای یک اقدام مهم برای بازاریابی بیمه ای می باشد زیرا اینترنت قوی ترین ابزار بازاریابی ست و افراد زمان زیادی در طول روز آنلاین هستند با طراحی سایت بیمه ای می توانید بسیاری از خدمات را به صورت آنلاین به افراد ارائه دهید و مشتریان زیادی جذب کنید با این روش مشتریان نیز می توانند بدون حضور در دفاتر و اتلاف وقت خود اقدام به انجام امور بیمه ای خود نمایند

 

طراحی سایت

طراحی سایت

استاندارد های طراحی سایت بیمه چیست ؟

برای این که طراحی سایت بیمه ای موفق باشد و نتایج موثر را بدهد لازم است استاندارهای طراحی سایت و بهینه سازی و پشتیبانی در آن به طور کامل انجام شود طراحی سایت بیمه ای می تواند شامل قسمت های مختلف برای فروش بیمه، معرفی به مشتریان و معرفی خدمات باشد که البته  خودکار و اتوماتیک بودن این بخش ها کمک زیادی به مشتری خواهد کرد هر کدام از نمایندگی های بیمه ای می توانند با طراحی سایت در تهران مختص به خود یک سایت کاملا جدا از سایت بیمه ی اصلی داشته باشند و با استفاده از کلمات کلیدی مربوط به بیمه ورودی قابل توجهی به دست آورد

 

چه امکاناتی در طراحی سایت بیمه ارائه می شود ؟

  1. معرفی دفاتر و شعبات و نمایندگی های نزدیک
  2. ارائه قوانین بیمه و تعاریف انواع بیمه
  3. قابلیت دسته بندی بیمه ها مانند عمر، حوادث مسافرتی، تکمیلی، مسئولیت و آتش سوزی و …
  4. صفحه ی سوالات متداول و پاسخ به آنها

 

طراحی سایت

طراحی سایت

بخش های مهم و اساسی در طراحی سایت های بیمه ای کدام است ؟

  • درج راهنمای پرداخت خسارت جهت اطلاع مشتریان
  • تعرفه ی خدمات و نمایش درصد بیمه و حق بیمه و قیمت خدمات به صورت جدول
  • ارائه مشاوره ی آنلاین بیمه ای
  • امکان دانلود فرم های پیشنهاد بیمه توسط بازدید کنندگان
  • معرفی شرکت ها و یا همکارانی که در ارتباط با معقوله ی بیمه فعالیت می کنند
  • بخش مشتریان جهت اعتماد سازی و نمایش نام تعدادی از مشتریان مشهور شرکت بیمه
طراحی سایت...
ما را در سایت طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیموترش webdesign-npco بازدید : 200 تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 19:38

پروتوتایپ و کاربرد آن در طراحی سایت

 

پروتوتایپ و کاربرد آن در طراحی سایت ، پروتوتایپ (prototype) در لغت بمعنای طرح و الگوی اولیه و پیش نمونه است. پروتوتایپ در واقع نوعی شبیه‌سازی چیزیست که در پایان پروژه به آن خواهیم رسید. راه تست محصول قبل از پیاده‌سازی پروتوتایپ می گوییم. در واقع برای تست و جلوگیری از اشتباهات و دوباره کاری ها اقدام به کشیدن طرح بر روی کاغذ می کنند و از همه جوانب آن را در نظر می گیرند و سپس آن را به مرحله ی اجرایی می رسانند.

یکی از خصوصیت طراحی سایت ، ایده آل و کاربر پسند بودن آن می باشد و همچنین دسترسی آسان به لینک ها و محتوا طراحی سایت می باشد. بنابراین شما با استفاده از پروتوتایپ (prototype) و کمی تحقیق می توانید در برنامه ریزی طرح اولیه و طراحی سایت ایده آل قدم بردارید. هدف پروتوتایپ بیش تر در این زمینه است که به طراحان سایت کمک می کند تا ایده هایشان را به روش های مختلفی پیاده کنند تا کمتر به شکست منجر شوند و همچنین هزینه های شکست را کمتر می کنند.

نقش مشاوران بازاریابی در طراحی سایت

 

طراحی سایت

طراحی سایت

بایدها و نبایدهای پروتوتایپ چیست؟

بایدها در پروتوتاتیپ:

  • از همان ابتدا سطح توقعات آن‌ها را تعیین کنید. با یادآوری این نکته به کاربران که پروتوتایپ روشی برای نمایش محصول نهایی نیست بلکه برای یافتن پاسخ برای سؤالات پیش آمده می باشد.
  • نسخه با وفاداری بالای پروتوتایپ خود را به صورت واقعی طراحی کنید.تا کاربران و صاحبان طراحی وب سایت زمانی که آن را با نسخه نهایی محصول مقایسه می‌کنند، دچار سردرگمی و نا امیدی نشوند.
  • قالب‌ها و نسخه‌های که آماده شده است را ذخیره کنید تا در پروژه‌های بعدی طراحی سایت مورد استفاده قرار دهید.

 

نبایدها در پروتوتایپ:

  • ویژگی‌هایی که در محصول نهایی وجود نخواهند داشت را در پروتوتایپ جا ندهید.
  • خوب بودن در طراحی سایت تهران کافی است. هدف از تهیه سریع پروتوتایپ ارائه ذهنیتی از نهایی محصول به همه صاحبان طراحی سایت می باشد.
  • همه چیز را در پروتوتایپ نگنجانید.

 

طراحی سایت

طراحی سایت

منظور از وفاداری در طراحی پروتوتایپ چیست؟

وفاداری به معنی میزان نزدیکی پروتوتایپ با نسخه نهایی است. روش ها و سطوح دقت متفاوتی وجود دارند که باتوجه به مرحله فرایند طراحی طراحی سایت پروتوتایپ و هدف آن متفاوت است چه سطوحی از وفاداری پروتوتایپ وجود دارند؟

  • وفاداری کم
  • وفاداری متوسط
  • وفاداری بالا

پروتوتایپ روشی برای آزمودن سریع راه‌حل طراحی سایت است

ساختن را شروع کنید. وقت زیادی را صرف آن نکنید. آنچه را که می خواهید مورد بررسی قرار دهید مشخص کنید. با استفاده از ویژگی های کاربر تمرکز خود را بر پروتوتایپ بذارید.

طراحی سایت...
ما را در سایت طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیموترش webdesign-npco بازدید : 239 تاريخ : شنبه 13 مهر 1398 ساعت: 19:34